FOTORELACJA
W galerii https://photos.app.goo.gl/78XtuHGscjfGKdeL6 można już zobaczyć zdjęcia z naszego ostatniego spotkania. Dziękujemy wszystkim za przybycie i bardzo miłą atmosferę warsztatów.
EWALUACJA
Organizatorzy przygotowali 12 propozycji warsztatowych dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej i nauczycieli matematyki w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych oraz wykład inauguracyjny. W trzech sesjach warsztatowych odbyło się 17 warsztatów. Udział w nich wzięło 94 nauczycieli oraz przedstawiciele Wydawnictwa Nowik, Nowa Era, Aksjomat Toruń, Oficyna Edukacyjna Krzysztof Pazdro oraz Gdańskiego Wydawnictwa Oświatowego. Organizację warsztatów finansowo wsparło Miasto Opole oraz Samorząd Województwa Opolskiego.
Patronat | ||
Finansowanie | ||
Ankietę wypełniły 33 osoby, co stanowi 35% tych osób, które wzięły udział w warsztatach. 30 kobiet i 3 mężczyzn.
PYTANIE 2
PYTANIE 3
PYTANIE 4
Oceń zajęcia, w których brałeś udział
Katarzyna Kubiczek, Dobrostan nauczycieli |
5 |
Agnieszka Olszewska, O tym jak przeskakujemy drugi etap nauczania w edukacji elementarnej matematyki i jakie to ma skutki. |
5,7 |
Mariola Dabek–Nagacz; Ocenianie Wspierające i Doceniające w Nauczaniu Matematyki. |
5,5 |
Justyna Stanowska–Petera (SNM); Lek przed matematyka okiem nauczyciela matematyki i psychologa – praktyczne wskazówki – wykład |
4,7 |
Justyna Stanowska–Petera (SNM); Lek przed matematyka okiem nauczyciela matematyki i psychologa – praktyczne wskazówki – warsztaty |
5 |
Joanna Świercz, Lekcje powtórzeniowe, dlaczego są takie ważne? |
5,9 |
Ksenia Erdmann, ZagrAImy w quizy! |
5,7 |
Blanka Plata, Geometryczne guziki. |
6 |
Paulina Miś, 5 Niezawodnych metod, które zwiększą efektywność nauki Matematyki u uczniów |
5,6 |
Tomasz Szwed, Praktyka egzaminu maturalnego z matematyki w 2025. |
5,8 |
Joanna Świercz, „Praktyczne aspekty wykorzystania Kart Grabowskiego jako innowacyjnej metody nauczania matematyki w SP” |
5,5 |
Piotr Pawlikowski, Papierowe kumiko |
5 |
Tomasz Masłowski, Piotr Nodzyński Poszukiwanie reguł i uogólnianie prawidłowości |
5 |
Tomasz Masłowski, Piotr Nodzyński, Czy zadania maturalne mogą być inspiracją do rozumienia i poznania matematyki? (LIC), PP |
5,5 |
PYTANIE 5
Oceń przydatność zajęć, w których uczestniczyła/łeś w Twojej pracy zawodowej. | 5,5 |
PYTANIE 6
Jak oceniasz organizację XXVIII Wojewódzkich Warsztatów Opolskiego Oddziału SNM? [-] | 5,5 |