Podsumowanie XXVIII Warsztatów (Fotorelacja i ewaluacja)

PODSUMOWANIE

Organizatorzy przygotowali 14 propozycji warsztatowych dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej i nauczycieli matematyki w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych. W trzech sesjach warsztatowych odbyło się 16 warsztatów. Udział wzięło w nich 105 nauczycieli oraz przedstawiciele Wydawnictwa Nowik, Nowa Era, Zysk, Oficyna Edukacyjna Krzysztof Pazdro oraz Gdańskiego Wydawnictwa Oświatowego. Organizację warsztatów finansowo wsparło Miasto Opole oraz Samorząd Województwa Opolskiego.

FOTORELACJA
Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z naszych ostatnich Warsztatów organizowanych przez Opolski Oddział SNM w dniu 18. listopada 2023r. https://photos.app.goo.gl/iykDUqTCgeYPN2S69

EWALUACJA

Ankietę wypełniło 51 osób, co stanowi 49% tych osób, które wzięły udział w warsztatach. 46 kobiet i 5 mężczyzn.

PYTANIE 2
W jakiej szkole uczysz?
– szkoła ponadpodstawowa – 17 osób
– szkoła podstawowa klasy 4-8 – 25 osób
– szkoła podstawowa klasy 5 – 6 osób
– inne – 4 osoby

PYTANIE 3
Z jakiego województwa przyjechałaś/przyjechałeś?
– opolskiego – 37 osób
– dolnośląskiego – 2 osoby
– śląskiego – 12 osób

PYTANIE 4

Oceń zajęcia, w których brałeś udział 

Marzenna Grochowalska, “W TYM ZAPISIE JEST METODA”

6

Karol Sieńkowski, “Gramy czy liczymy? Spojrzenie na rachunki przez pryzmat metody Yupana Inka Tawa Pukllay”

6

Jolanta Adamczyk, “Praca z uczniem mającym trudności w uczeniu się matematyki”

6

Jolanta Adamczyk, “Praca z uczniem mającym trudności w uczeniu się matematyki”

5,6

Jolanta Adamczyk, “Zabawy i gry matematyczne rozwijające sprawność i zaradność rachunkową u uczniów.

5,7

Beata Skrzypiec, “Matematyka to nie tylko liczby.”

4,8

Krystyna Dąbek, “Figury geometryczne w roli głównej i w tle”

5,8

Ewa Ładna, “Nauczyciel przed egzaminem ósmoklasisty”

5,8

Ewa Ładna, “Wykorzystanie telefonu na lekcjach matematyki”

6

Marzenna Grochowalska, “(NIE)ZWYKŁE RYSOWANIE”

5,6

Joanna Świercz, „Praktyczne aspekty wykorzystania Kart Grabowskiego jako innowacyjnej metody nauczania matematyki w SP”

5,5

Magdalena Glac, “Bo zwyciężyć mogą ci, którzy wierzą, że mogą”

5,5

Marzena i Tomasz Wierzchowscy, “Jak wkręcić uczniów w lekcje matematyki?”

5,3

Marzena i Tomasz Wierzchowscy, „Ciekawe sposoby rozwiązywania zadań w szkole ponadpodstawowej”

5,9

Tomasz Szwed, “Jak pomóc uczniom w uczeniu się lekcji.”

5,7

PYTANIE 5

Oceń przydatność zajęć, w których uczestniczyła/łeś w Twojej pracy zawodowej.5,7

PYTANIE 6

Jak oceniasz organizację XXVIII Wojewódzkich Warsztatów Opolskiego Oddziału SNM? [-]5,7

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *